Welcome To Nabila Suryani's Blog , semoga anda enjoy dengan story saya yang tak best nie ! :)

senyum biar ikhlas :D

assalammualaikum ! hahaha , jawab lhaa salam weyh XD

hari nie hari apa ? hari isnin kan ? ouchh ! lagi berapa hari maoo exam ? WTF ? -.- mampos lhaa aku ! kerjaa yang cikgu bagi pown tak siap ! alorhhhh , macam mana nie ? tolong lhaa aku ! aloorhhhh , haha ! * takowd XD hahaha , okee ! masaok tajuk aku miaa ceritaa !

senyum biar ikhlas yaa ? hahaha , okee ! bilaa tengowk aku senyum , lepas senyum kutuk ! bagos lhaa kau minah ! dah lhaa buad muka mintak penampaqq ! nak rasaaa ? aku bolee bagi free ! nak ? bagitaw jaa ! oke ? kau rasa kau jee kee yang betol ? tolong aa ! dah lhaa terer buad citaa ! hotakk aa weyh ! menyampah siott !

haih , saboo jee ! tak lamee , semua benci kau ! lebih dari orang benci aku ! haihh , tak ku sangka , tak ku dugaa ! macam nie sekalii perangai hang nohh , aku sebagai *ex kawan hang nie , kecewaa lhaa *sedikit XD tolong aa weyh , satgi aku yang kena penampaq kowd XD hahaha , gedikk lhaa hang nabila , so ? *setiap wanitaa akan ada jugak kegedikkan yang sendiri ,

kalau dea tak gedik , mohong sangat aa ! hahaha ! haih , tapoo lhaa , ceq nak tidoq neyh ! hahah , tak cukup tidur ! btw , singlee sampai 1 bulan yaa ! kalau exam nie x dapat 6a ke ^ , sambung tak leyh couple 2 bulan *poyoo XD hahaha , biaqq aa ! nie semua aku daa berjanji dengan my elmo + domo | fatin farhanah and ainaa shuffle ! cewahh , ainaa syafni ! hahah , oke ! byee <3

Thanks Read Cerite Nabila , Tunggu Post Selepas nie :)